Wat is er nieuw op Facebook?

Wie regelmatig gebruik maakt van Facebook, regelmatig berichten of advertenties plaatst, heeft vast al gemerkt hoe vaak er wijzigingen zijn. Soms zijn dat kleinigheden maar regelmatig komen er nieuwe functionaliteiten bij of wordt een manier van werken plots helemaal omgegooid.

In dit artikel geef ik je regelmatig een overzicht van wat nieuw is op Facebook. Vaak worden nieuwe functionaliteiten en wijzigingen niet overal tegelijk uitgerold. Mogelijk zie je hier dus regelmatig nieuwe functies verschijnen die je zelf nog niet hebt. Geduld is dan de enige oplossing.

Facebook nieuws juli 2020

Facebook shops is gestart

De eerste stap naar het gebruik van de nieuwe Facebook shops is klaar voor gebruik.

Hoe starten?

Vanop je bedrijfspagina klik je link bovenaan op de menu en klik je op ‘handelsbeheer’.

facebook shops 01

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

tips linkedinprofiel

LinkedIn is een fantastische tool om je professioneel netwerk uit te bouwen en te onderhouden.
Net zoals andere social media worden er ook op linkedIn regelmatig nieuwe funtionaliteiten uitgerold en wijzigingen doorgevoerd. Op deze pagina vind je regelmatig nieuw over grote en kleine updates en hoe je ze kan inzetten in functie van je onderneming.

Wil je meer resultaat halen met LinkedIn zorg er dan altijd eerst voor dat je privé profile helemaal up to date is en lees eerst mijn artikel met 10 tips voor een perfect profiel op LinkedIn.

Is één van onderstaande functies bij jou nog niet zichtbaar, dan moet je mogelijk nog wat geduld hebben. LinkedIn rolt nieuwe functies altijd geleidelijk uit waardoor ze niet altijd overal tegelijkertijd ter beschikking zijn.

LinkedIn nieuws juni 2020

Opties nieuwe bijdrage

In mei vertelde ik je over de mogelijkheid om een ‘teamlid te feliciteren’. Ondertussen is dit gewijzigd naar ‘vier een gelegenheid’ en kan je hier gebruik maken van verschillende opties zoals een nieuwe collega verwelkomen, waardering tonen voor een collega, een projectmijlpaal of werkjubileum delen of een nieuwe vacature-update delen.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

In dit blogartikel gaat het eens niet over online marketingonline marketing

Dit is het verkopen van producten of diensten via digitale weg. Het is daarbij belangrijk om met de juiste strategieën de exacte doelgroep tot kopen te laten overgaan. De basis van online marketing is een grondig onderzoek en analyse zodat de juiste marketing strategieën gebruikt wordt.
maar wel over iets dat er heel nauw mee samenhangt, namelijk je logo en huisstijl.

Nu denk je misschien ‘wat heeft mijn logo met online marketing te maken’?
Wel, meer dan je denkt. Want een logo en huisstijl zijn enorm belangrijke onderdelen van je communicatie. Hieronder leg ik je uit waarom:

Waarom is je logo zo belangrijk?

1. Een goede eerste indruk maken

Online heb je ongeveer 2 seconden om een goede eerste indruk te maken en je potentiële klant ervan te overtuigen dat het de moeite waard is om je aanbod verder te bekijken.

Op dat moment kan een goede huisstijl het verschil maken. Een sterk logo in de juiste kleuren ondersteunt jouw aanbod. Klopt je uitstraling niet met je dienst of product dan ben je die prospect binnen die 2 seconden weer kwijt.

2. Herkenbaarheid

Je logo is het symbool waardoor je merk of bedrijf herkenbaar wordt. Trek jij je logo en huisstijl consequent door, dan gaan mensen steeds makkelijker de link leggen met je bedrijf en wat je doet.

3. Vertrouwen en loyaliteit

We worden overladen met prikkels waardoor consumenten, meer dan ooit, verlangen naar consistentie.
Groeit je bedrijf en wordt je logo steeds bekender dan ontstaat er ook een beeld van betrouwbaarheid. Denk bv aan merken zoals Nike. Zelfs al heb je nog nooit iets van Nike gekocht, je zal niet snel twijfelen aan de betrouwbaarheid. Het logo wordt dan een soort kwaliteitsgarantie.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)