duplicate content

 

Wat is Duplicate Content eigenlijk?

Duplicate content betekent dat je vrijwel dezelfde inhoud hebt op 2 verschillende pagina's. Exacte cijfers zijn er niet maar er wordt van uitgegaan dat wanneer 70% van de tekst identiek is, we spreken over duplicate content.
We maken daarbij een onderscheid tussen interne en externe duplicate content:

Externe duplicate content:

  • je kopieert inhoud van een andere website en plakt die op je eigen website
  • je publiceert je artikel op verschillende websites
  • je gebruikt de standaard tekst van je fabrikant (bv. bij produktomschrijvingen)
  • er staat een website met .be en een identieke website met .nl online

Schrijf reactie (0 Reacties)

websucces 1

Ben jij een ondernemer die serieus heeft geïnvesteerd in een website maar nu tot de conclusie komt dat die je eigenlijk niets oplevert?
Heb jij ook geen idee waar het fout loopt en hoe je van je website een succesvolle marketingtool kan maken?
Lees dan nu wat de meest voorkomende fouten zijn en hoe je die kan oplossen!

Stel doelen voor je website

Je website moet meer zijn dan een online visitekaartje. Meer nog, elke ondernemer zou duidelijk moeten weten welk doel hij wil bereiken met zijn site. Er zijn heel wat doelstellingen mogelijk, afhankelijk van jouw dienst of product, maar dit zijn alvast de meest voorkomende:

Schrijf reactie (0 Reacties)

facebook

Wil je starten met Facebook advertenties dan is het belangrijk te weten dat er verschillende mogelijkheden zijn. De gemakkelijkste manier om te adverteren is een bericht promoten vanuit je tijdlijn. Helaas is dat ook de duurste werkwijze en de aanpak met de minste mogelijkheden. Wil je het best mogelijke resultaat uit je budget halen dan zal je met de  Power Editor aan de slag moeten gaan. Daarin heb je alle mogelijke functionaliteiten om heel precies je doelstelling te bepalen en om heel gericht het juiste doelpubliek te bereiken.

Met de Power Editor heb je alle mogelijkheden in handen om een succesvolle campagne te starten maar je moet wel realistisch zijn. Ondernemers die gedurende één weekend een campagne laten lopen, 20 Euro investeren en een megasucces verwachten, zullen van een kale reis thuis komen. Start met een klein budget en onderzoek wat voor jou werkt, test verschillende beelden, teksten en landingspagina's en volg de statistieken op om te weten wat best werkt. Heb je een campagne die goede resultaten oplevert, verhoog dan stapje voor stapje je budget en verbeter zo steeds je resultaten.

Schrijf reactie (0 Reacties)