tijd website 1

Slecht nieuws! Je website is nooit helemaal af.

Een website op maat is vaak een flinke investering. Naast de financiële kant heb je er waarschijnlijk ook veel tijd en energie in gestoken. Een uitstekende investering, want je website is de kern van je online marketingonline marketing

Dit is het verkopen van producten of diensten via digitale weg. Het is daarbij belangrijk om met de juiste strategieën de exacte doelgroep tot kopen te laten overgaan. De basis van online marketing is een grondig onderzoek en analyse zodat de juiste marketing strategieën gebruikt wordt.
. Het is de plek waar prospecten je beter leren kennen, contact met je opnemen of iets kopen. Een investering die, als alles goed gaat, zichzelf terugverdient.

 

Schrijf reactie (0 Reacties)

webteksten schrijven

 

2 redenen waarom tekst op je website zo belangrijk is.

1. Je wil beter scoren in de zoekresultaten.

Google werd opgericht in 1997 en heeft intussen een lange weg afgelegd. In de beginjaren kon je nog hoog ranken in de zoekresultaten door trucjes toe te passen maar dat werkt ondertussen (gelukkig) niet meer.
Wil je nu goed scoren in de zoekmachines dan moet je website technisch in orde zijn maar nog belangrijker zijn je teksten. Google 'kijkt' namelijk niet naar je website. Google 'leest' je website en heeft dus voldoende tekst nodig om te weten waarover je pagina gaat en om die te indexerenindexeren

Waneer de zoekmachines je websitepagina’s indexeren, nemen ze die pagina’s op in hun database zodat die kunnen getoond worden als er een relevante zoekopdracht wordt geplaatst.


op de juiste trefwoorden.
Pagina's met enkel beelden of maar enkele lijnen tekst zijn dus moeilijk indexeerbaar voor Google en zullen niet goed scoren in de Google zoekresultaten.

 

Schrijf reactie (0 Reacties)

"Wat is je doelgroep
doelgroep

Een doelgroep is een specifieke groep mensen die je wil bereiken met jouw product of dienst. Het zijn de mensen die zich er het meest door aangesproken voelen. Hoe nauwkeuriger jij je doelgroep kan bepalen, hoe gemakkelijker het zal zijn om de juiste marketingacties te ondernemen.
?"
Het is één van de belangrijkste vragen die ik als marketingstrateeg aan mijn klanten stel.

Je doelgroep is namelijk de hoeksteen van je marketing. Heb je die niet helder dan ben je mogelijk een Porsche aan het verkopen aan iemand die nauwelijks een tweedehands autootje kan onderhouden.

De algemene regel is: hoe specifieker je doelgroep, hoe beter.

Heb jij al een heel specifieke doelgroep, dan is dit artikel niet voor jou. Maar als jij antwoordt 'iedereen tussen 20 en 60' of 'alle bedrijven in België', dan moet je zeker verder lezen 😉.

Onderaan de pagina kan je mijn gratis template downloaden om snel een eenvoudig jouw doelgroep(en) te bepalen.

doelgroepen bepalen 01

Schrijf reactie (0 Reacties)