tips linkedinprofiel

Wat is LinkedIn?

 

LinkedIn is een zakelijk sociaal netwerk en is momenteel het grootste professionele netwerk ter wereld met zo'n 675 miljoen gebruikers. Ook in België is dit platform zeer populair met 3 miljoen gebruikers waarvan gemiddeld 50% er ook actief gebruik van maakt.  
Als gebruiker kan je een profiel opstellen met daarop je huidige en vorige werkzaamheden, je opleidingen en vaardigheden. Het is dus een soort visitekaartje en CV maar het is nog veel meer dan dat, het is vooral ook een heel krachtige manier om je te profileren als expert, je online zichtbaarheid te verhogen en nieuwe contacten te leggen met potentiële klanten.

Hoe kan je LinkedIn inzetten?

LinkedIn kan je in de eerste plaats inzetten om in contact te blijven met je bestaande relaties. Laat zien waar je mee bezig bent, deel waardevolle content en reageer ook regelmatig op de updates van je netwerk.
Daarnaast kan je het kanaal gebruiken om je netwerk uit te breiden en nieuwe contacten te leggen. 

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

facebook advertenties

Wil je starten met Facebook advertenties dan is het belangrijk te weten dat er op Facebook twee mogelijkheden zijn om te adverteren. Vanuit je tijdlijn kan je een bericht promoten of je kan gebruik maken van advertentiebeheer. Wil je resultaat halen met je Facebook campagnes dan is het belangrijk om het verschil te kennen tussen die twee systemen.Wil je starten met Facebook advertenties dan is het belangrijk te weten dat er op Facebook twee mogelijkheden zijn om te adverteren. Vanuit je tijdlijn kan je een bericht promoten of je kan gebruik maken van advertentiebeheer. Wil je resultaat halen met je Facebook campagnes dan is het belangrijk om het verschil te kennen tussen die twee systemen.

Optie 1: een bericht promoten

Een bericht promoten is de gemakkelijkste manier om te adverteren en is door Facebook in het leven geroepen om adverteren heel laagdrempelig te maken. Helaas is dat ook de duurste werkwijze en de aanpak met de minste mogelijkheden.
In het artikel 'Bericht boosten op Facebook, niet de beste optie', lees je meer over de nadelen van de boost-knop.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

trefwoorden sleutelposities

 

Zijn trefwoorden echt de gouden sleutel?

Wil je beter gevonden worden in de Google zoekresultaten dan spelen je trefwoorden inderdaad een zeer belangrijke rol.
Eerst en vooral moet je natuurlijk weten wat jouw belangrijkste trefwoorden zijn. Daarover schreef ik eerder al een blogartikel 'De juiste zoekwoorden kiezen'.

Maar net zo belangrijk als het kiezen van de juiste trefwoorden, is het verwerken van die trefwoorden in je website. Bij elke zoekopdracht moet Google namelijk gaan zoeken welke webpagina’s het beste antwoord geven en moet hij die pagina’s gaan rangschikken.

Door je zoekwoorden op de juiste posities te plaatsen, weet Google sneller waar je pagina over gaat waardoor je beter geïndexeerd wordt.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)