trefwoorden sleutelposities

 

Zijn trefwoorden echt de gouden sleutel?

Wil je beter gevonden worden in de Google zoekresultaten dan spelen je trefwoorden inderdaad een zeer belangrijke rol.
Eerst en vooral moet je natuurlijk weten wat jouw belangrijkste trefwoorden zijn. Daarover schreef ik eerder al een blogartikel 'De juiste zoekwoorden kiezen'.

Maar net zo belangrijk als het kiezen van de juiste trefwoorden, is het verwerken van die trefwoorden in je website. Bij elke zoekopdracht moet Google namelijk gaan zoeken welke webpagina’s het beste antwoord geven en moet hij die pagina’s gaan rangschikken.

Door je zoekwoorden op de juiste posities te plaatsen, weet Google sneller waar je pagina over gaat waardoor je beter geïndexeerd wordt.

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

ranking google 1

Je échte positie in Google controleren

Heb je ook al eens gegoogeld naar je eigen website?
Waarschijnlijk wel, want natuurlijk wil je graag weten of je een hoge positie in Google hebt, toch?

Maar wist je dat Google rekening houdt met jouw voorkeuren waardoor websites die jij vaak bezoekt hoger getoond worden in de zoekresultaten?

Het resultaat daarvan is dat het perfect mogelijk is dat je website bij jou op de eerste pagina staat terwijl die over het algemeen pas getoond wordt op pagina 10.

Zelf Googelen op je bedrijfsnaam of je belangrijkste trefwoorden geeft dus helemaal geen objectief resultaat weer van je echte ranking in Google!

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)

Wat is een Google virtuele tour ?

Een virtuele tour biedt bezoekers de mogelijkheid online rond te wandelen in je bedrijf. Startend van één of meerdere punten kan iedere bezoeker de ruimtes verkennen, inzoomen en alles tot in detail bekijken.
Potentiële klanten krijgen op die manier al een idee van de aangeboden service, de sfeer of het aanbod.

In onderstaand filmpje laat ik je zien hoe zo'n 360° tour werkt.

 

 

 

We gebruiken cookies op onze website om de beleving op onze website te verhogen. Daarnaast plaatsen we ook cookies van veilige en betrouwbare partners om aanbiedingen te tonen die voor jou interessant zijn. Accepteer je het plaatsen van veilige en betrouwbare cookies, ga dan verder met browsen op onze website. Privacy Policy

Schrijf reactie (0 Reacties)