Meer resultaat met je website en online marketing

Heb je wel een website maar haal je er geen resultaten uit?
Heb je de indruk dat alle inspanningen die je in sociale media en nieuwsbrieven investeert verloren moeite is?
Zie je door het bos de bomen niet meer en heb je geen idee hoe je op internet ook nieuwe prospecten en klanten kan aanspreken? Lees dan zeker verder.

De meeste websites worden gemaakt zonder een echte doelstelling waardoor bezoekers ook geen actie ondernemen. Online marketing wordt opgestart zonder duidelijk plan. Budgetten en resultaten worden niet opgevolgd en bijgestuurd waardoor het effect van al die inspanningen beperkt blijft en je vooral frustratie voelt.

Nochtans geloof ik heilig in de kracht van online zichtbaarheid en daarom leer ik je graag hoe je het internet op een eenvoudige manier slim en succesvol inzet. Je website vormt daarbij het centrum en moet je bezoekers aanspreken en overtuigen. Samen maken we jouw website onweerstaanbaar zodat bezoekers zich sneller inschrijven op je nieuwsbrief of evenement, contact met je opnemen of een aankoop doen. Daarnaast bekijken we hoe we je website kunnen optimaliseren voor Google en welke kanalen we kunnen inzetten om constant een nieuwe stroom bezoekers te krijgen op je website.

Door de juiste kanalen te kiezen en een goed plan te maken kan je ook zonder technische kennis resultaat halen met je website en online communicatie. Samen bekijken we hoe jij te werk wil gaan, wat je zelf wil gaan doen en wat je eventueel wil uitbesteden. Geen hocus pocus, gewoon starten en stapje voor stapje uitbouwen naar beter resultaat!

 

Martine van der perren id4web 03

Over Martine

Mijn naam is Martine Van der Perren en ik ben Marketingstrateeg en Expert Google Ads.
Op 26-jarige leeftijd werd ik zelfstandig grafisch ontwerper omdat ik merkte dat ik in grote reclamebureaus mijn draai niet vond.
Ik begon voorzichtig als zelfstandige in bijberoep maar na twee jaar had ik zoveel werk dat ik fulltime als zelfstandige aan de slag ging.

Gedurende meer dan 20 jaar liep dat prima, tot in 2011. Een zakelijke samenwerking liep niet zoals verwacht en na een aantal discussies beslistte ik er uit te stappen. Enkele maanden later verloor ik een grote klant door een interne reorganisatie en een tweede klant verhuisde naar het noorden van Nederland waardoor de samenwerking op een laag pitje kwam te staan. Meer dan 50% van mijn omzet viel weg op minder dan een jaar tijd.

Ik moest dus dringend nieuwe klanten vinden maar had geen idee hoe ik dat moest aanpakken. Top op dat moment kwamen mijn klanten steeds via mond-aan-mond reklame en ik had dus nooit aan prospectie of netwerken gedaan. Koude prospectie zag ik echt niet zitten en dus ging ik op zoek naar andere oplossingen. Ik zag collega's die mooie resultaten boekten via social media en internet, dus schreef ik me in voor elk webinar dat ik daarover tegenkwam.

Dankzij een reeks opleidingen en een stapel boeken over social media, webdesign, SEO en online marketing ontdekte ik nieuwe mogelijkheden die ik ging implementeren en testen. Na een intensieve Marketing Bootcamp van een week in Dublin realiseerde ik me dat ik meer wou inzetten op het helpen van andere ondernemers die met dezelfde problemen worstelen en het internet willen inzetten om te groeien.

Nu help ik als marketingstrateeg KMO's die de beste in hun markt willen zijn, online schitteren!

Heb je zin om samen met mij aan de slag te gaan, lees dan hier hoe ik je best kan helpen.