Ontwerp nieuwe website

De website van De Thermen was aan vernieuwing toe. Content, foto’s en stijl waren niet meer up-to-date en gaven geen volledig beeld meer van het bedrijf.

Uitgebreid aanbod

Bij De Thermen kan je terecht voor het bouwen van een privé wellness, volledig op maat. Dat kan gaan van een kleine sauna tot een volledige buitenwellness met zwembad.
Vaak wordt zo’n uitgebreid aanbod in een submenu onder de knop ‘diensten’ geplaatst maar we kozen er bewust voor om dat niet te doen. Door de belangrijkste categorieën in de menubalk te plaatsen, krijgen bezoekers onmiddellijk een overzicht van het aanbod en vinden ze sneller de juiste informatie terug.

Ook voor Google heeft deze werkwijze voordelen. Pagina’s die onmiddellijk gelinkt zijn aan je menu scoren vaak het best in de zoekresultaten en bovendien heeft in deze structuur elk hoofdtrefwoord een eigen pagina wat belangrijk is voor een goede indexatie.

Beeld en tekst

Bezoeker op de website van De Thermen willen we laten dromen van een eigen sauna, stoombad of spa. Op elke pagina werd dan ook een fotogalerij voorzien met verschillende realisaties in uiteenlopende stijlen. Als bezoeker krijg je daardoor een goed beeld van wat de mogelijkheden zijn en hoe een privé wellness kan geïntegreerd worden in je eigen woning of tuin.

Maar beelden zijn niet voldoende. De website moet ook antwoord geven op vragen over de mogelijkheden, voordelen en werkwijze. Er werd dan ook veel aandacht besteed aan het schrijven van de teksten, zodat de bezoeker de informatie vindt die hij zoekt.
Daarnaast werden de teksten ook geoptimaliseerd voor een betere vindbaarheid in Google.

Klik hier om de website van de Thermen te bezoeken en wie weet krijg jij ook zin in een eigen privé-wellness.