Heb je ze ook al gezien, de Facebook-advertenties met meerdere foto's?
In zo'n advertentie zie je verschillende beelden die getoond worden in een carrousel.
Dit systeem zal natuurlijk niet voor iedereen een goede optie zijn maar ik kan toch heel wat redenen bedenken om het wel te doen.
Heb je een winkel dan kan je op deze manier verschillende van je best verkopende producten tonen in 1 advertentie. Of misschien heb je een leuke B&B en dan kan je in de carrousel zowel een kamer, de ontbijtruimte, de tuin als het zwembad tonen. Zo geef je in 1 advertentie een mooi totaalbeeld. Je zou zelfs aan story telling kunnen doen in de opeenvolgende beelden!
Het opmaken van een dergelijke advertentie is ook niet ingewikkeld. Je kiest bij het opmaken van de advertentie (via advertentiebeheer) ipv één afbeelding voor de optie meerdere afbeeldingen. Vervolgens kan je beelden bijmaken tot max. 5 en iedere foto voorzien van een unieke beschrijving en bestemmingspagina.
Met dynamische productadvertenties kan je zelfs nog een stap verder gaan, je kan dan advertenties samenstellen op basis van het gedrag en de interesses van Facebookgebruikers.
Zin om hiermee aan de slag te gaan? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken
Reacties mogelijk gemaakt door CComment