denmoor 1denmoor 2       denmoor 3

Opdracht:
Afspanning Den Moor bestaat enerzijds uit een taverne en feestzaal in Broechem en anderzijds verhuren zijn een aantal huizen in de Ardennen. Er werd gevraagd een website te maken die beide integreert met de mogelijkheid om zelf aanpassingen te doen, menu's aan te passen, prijzen aan te passen, ed.

Oplossing:
Website werd gemaakt met een Content Management Systeem zodat de klant zelf alle aanpassingen kan uitvoeren. Vooral voor de taverne is dit belangrijk zodat de menu's en evenementen regelmatig kunnen aangepast worden.

Extra:
• Achter een eenvoudig inlogsysteem werd de mogelijkheid voorzien om muziek te downloaden.
• Bij Afspanning den Moor kan je een gratis aperitief winnen door de mailadressen door te geven van 5 vrienden. We programeerden daarvoor een online systeem dat den Moor toelaat om op eenvoudige wijze de mailadressen te verzamelen en de bons voor het gratis aperitief op te volgen.

website:
http://denmoor.be

sociale media:
Nadat de website een aantal maanden online stond, bekeken we de resutaten in Google Analytics en concludeerden dat de website heel goed scoort, veel bezoekers trekt en dat ook het ingeven van de mailadressen voor een gratis aperitief goed gebruikt wordt. Met de binnenkomende emailadressen werd echter niets gedaan.
Ondanks het feit dat er reeds een facebookpagina bestond was er zo goed als geen verkeer naar de website via sociale media. Op zich was dat niet onlogisch want er was zeer weinig activiteit op die facebookpagina.

Ondertussen worden de emailadressen gebruikt om enkele keren per jaar een nieuwsbrief te versturen, zodat klanten op de hoogte blijven van acties, feestmenu's en evenementen.Voor de facebookpagina werd een contentkalender opgesteld, er worden nu zeer regelmatig posts opgezet en regelmatig promoten we een post om meer bereik te krijgen.

Terug naar referenties.